شماره تماس برای مشاوره یا پیگیری سریع: 09197591098

Shopping Cart

close

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Return to shop

Shopping Cart

close

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Return to shop

قوانین ثبت سفارش کالا در وبسایت پتیان

1- شما در سایت پتیان می توانید 7 روز هفته بصورت 24 ساعته سفارش خود را ثبت کنید. روزهای کاری دفتر فروش برای پیگیری سفارشات از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 الی 17:00 و در روزهای پنجشنبه از 10:00 الی 13:00 می باشد. تعطیلات رسمی و عمومی نیز دفتر فروش تعطیل بوده و بصورت آنلاین می توانید موارد خود را با پشتیبان سفارشات از طریق صفحه اینستاگرام فروشگاه پیگیری نمایید.
2- با توجه به حجم سفارشات، تمام تلاش ما بر این است که سفارشات تهران نهایتا تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش به دست مشتری برسد. مشتری می تواند در صورت نیاز، زمان مورد نظر خود برای تحویل را در قسمت توضیحات سفارش بنویسد. تلاش واحد عملیات گروه پتیان بر این است که حتی المقدور، ارسال سفارش طبق زمان درخواستی مشتری انجام پذیرد. اما ممکن است همواره این موضوع محقق نشود که به اطلاع مشتری بوسیله پیامک خواهد رسید. سفارشات شهرستان نهایتا تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش، تحویل پست یا باربری مبدا (تهران) می شود. مشتری می تواند در قسمت توضیحات سفارش، عنوان باربری درخواستی خود را ذکر نماید. تلاش می کنیم که حتی المقدور، به درخواست مشتری جامه عمل بپوشانیم.
3- کلیه محصولات سایت پتیان ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت (Money Back Guarantee) از تاریخ خرید تا یک هفته پس از آن را دارند. لطفا صفحه شرایط ضمانت بازگشت وجه را مطالعه نمایید.
4- گروه پتیان، حق کنسل سفارش مشتریان به هر دلیلی را برای خود محفوظ می داند. در صورت کنسل شدن سفارش، مراتب و دلایل توسط همکاران پشتیبانی فروش به اطلاع مشتری خواهد رسید.
5- مسئولیت عدم تطابق کالای سفارش داده شده و کالای ارسالی به همراه هزینه های مرتبط با ارسال و بازگشت کالاها به عهده گروه پتیان است.
6- مسئولیت عدم صحت اطلاعات محصولات اعم از قیمت و … به عهده گروه پتیان است.
7- مشتری می بایست بلافاصله پس از دریافت محصول، مشخصات محصول دریافتی را با سفارش خود چک نموده و در صورت وجود مغایرت، بدون آنکه بسته بندی محصول باز شود، مراتب را به واحد پشتیبانی فروش گروه پتیان اطلاع دهد. در صورت باز شدن بسته بندی، ( حتی اگر ذره ای از محصول مصرف نشده باشد! )، امکان بازگشت محصول و عودت وجه وجود ندارد.
8- اطلاعات سفارش ثبت شده در گروه پتیان به ایمیل ثبت شده کاربر ارسال می گردد. البته در مواردی ممکن است ایمیل به صندوق Spam انتقال یابد. که تقاضا می شود روی گزینه “اسپم نیست” کلیک شود که ایمیلها به صندوق پستی اصلی انتقال یابد.
9- سفارش شما باید کامل، بدور از آسیب و حالات غیر طبیعی به دستتان برسد. بنابراین از پذیرش مرسولات آسیب دیده یا بسته بندی های باز شده محصول جداً بپرهیزید و مراتب را به پشتیبانی فروش پتیان اطلاع دهید تا نسبت به پیگیری موضوع در اسرع وقت اقدام نمایند. در صورت پذیرش، مسئولیت عواقب بعدی بر عهده مشتری است و امکان بازگشت محصول و عودت وجه به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.

لیست علاقه مندی ها 0
preloader